Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marilinde van Doorn - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marilinde van Doorn - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

'Naast' mijn studie Ruimtelijke Ordening & Planologie (Hogeschool Rotterdam) volg ik de minor International Aid & Development. Hiervoor moet iedereen verplicht minimaal een maand op stage in een ontwikkelingsland. Mijn stageplek is dus in Mongolië!

Recente Reisverslagen:

13 Augustus 2008

Het laatste weekend in Mongolië en de terugreis

08 Augustus 2008

Week 4 !

05 Augustus 2008

National Park Terelj

04 Augustus 2008

Week 3!

29 Juli 2008

Verjaardagsfeestje
Marilinde

'Naast' mijn studie Ruimtelijke Ordening & Planologie (Hogeschool Rotterdam) volg ik de minor International Aid & Development. Hiervoor moet iedereen verplicht minimaal een maand op stage in een ontwikkelingsland. Mijn stageplek is dus in Mongolië!

Actief sinds 06 Juli 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 25725

Voorgaande reizen:

12 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: